خبرگزاری کار ایران

آموزش‌های بهداشتی به ۱۰۰ هزار زائر در شلمچه

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۵۶۸

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: افزون بر ۱۰۰ هزار زائر اربعین امسال در مرز شلمچه به صورت فردی آموزش بهداشتی دیدند.

به گزارش ایلنا، آرش یلالی اظهار داشت:در این مدت همچنین یک هزار و ۷۰۸  خانم زائر با مراجعه به درمانگاه مامایی در بیمارستان صحرایی شلمچه خدمات دریافت کردند که در این بین ۶۴۶ زن عارضه‌دار و ۵۶ مورد مادر باردار عارضه‌‎دار بودند که درمان شدند.

وی افزود: ۳۸۴ زائر با مراجعه به مرکز دندانپزشکی در مرز شلمچه خدماتی چون کشیدن دندان، ترمیم و جرم‌گیری دریافت کردند.

یلالی تعداد موارد نمونه‌ برداری میکروبی آب در مرز شلمچه را ۱۷۲ مورد و مخازن آب شرب بازدید شده را نیز ۲هزار و ۳۴۰  مورد اعلام کرد اظهار داشت:۷۴۷  مورد بازدید از مرکز پخت جمعی غذای زایران و ۷۱۷ بازدید از محل اسکان و ۲هزار و ۲۱۴بازدید نیز از موکب‌ها به عمل آمد.

وی افزود:همچنین ۱۲ هزار و ۴۹۶  مورد ز تاسیسات رفاهی و سرویس‌های بهداشتی بازدید به عمل آمد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نزدیک به ۵۶هزار برگ رسانه آموزشی مکتوب و ۱۸هزار ماسک نیز بین زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه توزیع شد.

۱۵کدآمبولانس از دانشکده علوم پزشکی آبادان و ۲۵ کد آمبولانس از استان های معین به همراه چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه موتورلانس ایام اربعین در شلمچه مستقر و به زائران خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز