خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۴۶۳

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۸ (نوبت بیستم) از امروز دوشنبه ۲۹ مهرماه آغاز و تا روزچهارشنبه ۸ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین بهروز افزود: تمام داوطلبان شرکت در این آزمون باید ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه و دفترچه راهنمای این دوره در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، در صورت احراز شرایط لازم نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی در سایت مذکور اقدام کنند.

وی زمان برگزاری آزمون نوبت بیستم کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را در روز جمعه ۲۲ آذرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون باید از روز سه ‌شنبه مورخ ۱۹ لغایت روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: جزئیات نحوه ثبت نام در دوره فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت بیستم در اطلاعیه سازمان سنجش موجود است و لازم است داوطلبان ضمن مطالعه دقیق  اطلاعیه و دفترچه راهنمای مذکور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌‌شود داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز