خبرگزاری کار ایران

دستگیری شرور محله‌های نظام‌آباد و شهید نامجو

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۳۹۹

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شرور محله‌های نظام آباد و شهید نامجو خبر داد و گفت: این فرد شرور با جذب نوجوانان محل قصد نوچه پروری و قدرت نمایی را داشت که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"علی شاملو" در تشریح جزئیات این خبر، گفت: روز گذشته مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت پس از ماه ها تلاش و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محله نظام آباد که تحت تعقیب پلیس بود، شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این فرد شرور پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش در حوالی خیابان دماوند دستگیر و به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی برای تحقیقات تکمیلی منتقل شد.

شاملو با بیان اینکه متهم با تغییر مخفیگاهش چندین ماه متواری و تحت تعقیب پلیس بود، گفت: وی تاکنون به دفعات مختلف دستگیر و دارای چندین فقره سابقه کیفری از قبیل آدم ربایی، ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، نزاع، سرقت و اخلال در نظم و آسایش عمومی و نوچه پروری است.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در ادامه گفت: در سال‌های اخیر این فرد سعی داشته خود را شرور معروف محل معرفی کند و با نفوذ در بین جوانان و نوجوانان محل و جذب آنها برای خود نوچه پروری کند که البته با هوشیاری مأموران پلیس عاقبت وی در شامگاه بیست و هشتمین روز مهرماه سال جاری در مخفیگاهش دستگیر و با قرار ۲ میلیاردی روانه زندان شد.

شاملو با اشاره به اینکه این فرد شرور به دفعات مختلف با رفتارهای مجرمانه موجب رعب و وحشت سکنه اهالی نظام آباد و شهید نامجو شده بود تا حدی که هیچ یک از شهروندان و افراد بزه دیده از ترس تلافی متهم حاضر به طرح شکایت از وی نبودند، گفت: با اطمینان پلیس به شهروندان تا کنون بیش از ۸ تن از بزه دیدگان از وی شکایت کرده‌اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی به هر فردی که بخواهد نظم و امنیت عمومی را به مخاطره بی اندازد نمی دهد، خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه ۱۱۴۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز