خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور از امروز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۳۵۳

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ (نوبت بیستم) از امروز دوشنبه ۲۹ مهر جاری آغاز می‌شود و روز چهارشنبه هشتم آبان ماه پایان می‌یابد.

به گزارش ایلنا، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ (نوبت بیستم) از امروز دوشنبه ۲۹ مهر جاری آغاز می‌شود و این مهلت در روز چهارشنبه هشتم آبان ماه پایان می‌پذیرد؛ بنابراین تمامی داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند.

داوطلبان می‌توانند مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در آزمون فوق به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور، نسبت به پرداخت مبلغ ۸۰ هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام کنند. لازم به توضیح است هزینه ثبت‌نام به حساب مشخص شده در دانشگاه پیام‌نور واریز خواهد شد.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۸ (نوبت بیستم) در روز جمعه مورخ ۲۲ آذر ماه برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است که از روز سه ‌شنبه ۱۹ آذر تا روز پنجشنبه مورخ ۲۱ آذر با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز