خبرگزاری کار ایران

مرگ چاه‌کن غیرمجاز بر اثر ریزش چاه

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۲۷۲

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از مرگ یک چاه‌کن غیرمجاز در حصار و گرمخان بر اثر ریزش چاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"علی پاکدل" با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک چاه کن غیر مجاز حین حفر یک حلقه چاه در حوالی شهر حصار و گرمخان گرفتار آوار ناشی از ریزش چاه شده بلافاصله ماموران انتظامی و آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه فرد مورد نظر این چاه را تا عمق ۳۰ متری حفر کرده بود، افزود: متاسفانه به دلیل حفر غیر قانونی و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی، چاه ریزش کرده و این چاه کن نیز در زیر آوار گرفتار و در نهایت کشته شده است.

سرهنگ پاکدل با بیان اینکه جسد این فرد پس از حدود ۱۹ ساعت تلاش تیم آتش نشانی مستقر در محل پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شده است، یادآور شد: شهروندان عزیز هیچ گاه نباید به صورت غیرقانونی و غیر استاندارد اقدام به حفر چاه کنند و باید در این رابطه ضمن دریافت مجوز لازم اقدامات خود را از طریق نهاد های مربوطه پیگیری کنند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه حفاری های غیر قانونی خطرات خود را به دنبال دارد، گفت: در صورت مشاهده موارد این چنینی برابر قانون با متخلفان برخورد و به مراجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز