خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

تخلیه ۸۰ درصدی پارکینگ‌ها در مرزهای مهران، چذابه، شلمچه و خسروی/ تشریح دلایل تصادفاتِ روزهای اخیر

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۹۵

رییس پلیس راه کشور از تخلیه ۸۰ درصدی پارکینگ‌های موجود در مرزهای شلمچه، مهران، چذابه و خسروی خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی (فرمانده پلیس راه کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی گفت: کماکان محورهای منتهی به این مرزها پرحجم است، اما نسبت به دو روز گذشته وضعیت بهتری در خصوص ترافیک در این مناطق داریم.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۰ امروز صبح نیز محدودیت ترافیکی که برای محور ایلام به مهران در نظر گرفته بودیم، ملغی شده است.

فرمانده پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از حجم پارکینگ‌ها و ظرفیت آنها تخلیه شده است در حدود ۲۰ درصد از خودروها در پارکینگ‌ها باقی‌مانده‌اند و ظرف امروز و فردا پارکینگ‌ها به صورت کامل تخلیه خواهند شد.

سردار حسینی با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور تا پایان طرح به صورت آماده باش صددرصد در این محورها حضور دارند،‌ گفت: محورهای مواصلاتی استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه و استان‌های همجوار مانند مرکزی و لرستان از ترافیک پرحجم برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: علت ۶۵ درصد از تصادفات در روزهای اخیر خستگی و خواب‌آلودگی و انحراف به چپ بوده است و زائران باید به این موضوع توجه داشته باشند و با وضعیت خسته و خواب‌آلود رانندگی نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز