خبرگزاری کار ایران

۳۵۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری۴ هزار میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۵۵

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف کلاهبرداری ۴ هزار میلیارد ریالی در شهرستان ری خبر داد و گفت: این پرونده بیش از۳۵۰ شاکی دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد گنجه بیان داشت: به دنبال ارجاع یک مورد پرونده کلاهبرداری به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، پیگیری و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر اساس اظهارات نماینده شاکیان، مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه یک شرکت خصوصی که در زمینه ساخت و ساز و برج سازی فعالیت داشته، چند وقت پیش مراحل ساخت یکی از پروژه های بزرگ مسکن در شهرری که یک مجتمع مسکونی ۶۵ واحدی بوده را آغاز و با وعده واگذاری واحدها به مال باختگان، پس از جلب اعتماد و اطمینان مردم، هر واحد را به ۳ الی ۴ نفر فروخته و از ۳۵۰ شهروند تهرانی کلاهبرداری کرده و متواری شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی طی هماهنگی با مقام قضائی، مدیرعامل کلاهبردار این شرکت را که قصد فرار از کشور از طریق مرزهای شمالی کشور داشته شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ گنجه خاطرنشان کرد: متهم که فردی حدودا۵۰ ساله است در بازجویی های پلیسی ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما در برابر مستندات و ادله موجود به جرم تحصیل مال نامشروع به مبلغ حدود ۴ هزار میلیارد ریال از طریق کلاهبرداری و سوءاستفاده از ۳۵۰ نفر از اهالی شهرستان ری به بهانه واگذاری مسکن اعتراف کرد.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به تمجید و تحسین دادستانی شهرستان ری و جمعی از مال باختگان در عملکرد بهنگام پلیس و دستگیری این فرد کلاهبردار متذکر شد: شهروندان قبل از هرگونه معامله ملکی و.. حتما با استعلام کد رهگیری و تحقیقات جامع از مراکز قانونی از معتبر بودن اینگونه معاملات مطمئن شوند چرا که هوشیاری و آگاهی مردم در این مورد می تواند مانع از وقوع چنین جرایمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز