خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای شهر تهران خبر داد:

بیشترین زائران اربعین امسال، تهرانی بودند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۰۲

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: تهران با بیش از ۵۰۰ هزار زائر، بیشترین زائرین حسینی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ابراهیم امینی در جریان یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر در نطق پیش از دستور گفت: ایام عزاداری اربعین حسینی را پشت سر گذاشتیم. این ایام یکی از بزرگترین همایش های انسانی در جهان است.

وی با بیان اینکه از ایران بیش از سه و نیم میلیون زائر در این مراسم شرکت کردند ادامه داد: تهران با بیش از ۵۰۰ هزار زائر، بیشترین زائرین حسینی را به خود اختصاص داد.

امینی ضمن تشکر از میزبانی دولت عراق و برادران و خواهران عراقی که تمامی امکانات خود را در این ایام در اختیار زائرین قرار دادند، گفت: از همکاران مدیریت شهری هم که برای خدمت رسانی به این عزیزان در نجف و کربلا حضور دارند تشکر می کنیم.

همچنین ناهید خداکرمی در تذکری خطاب به اعضای شورای شهر تهران گفت: وقتی شهرداری به تذکری پاسخ نمی دهد و عین تذکر را برای ما می فرستد، اعضای شورا نسبت به اعلام تذکرات تامل کنند.

 نایب رییس شورای شهر در پاسخ اظهار داشت: با توجه به تعطیلی هفته آینده شورا و عدم حضور دکتر اردکانیان در صحن، گفتیم همکاران تذکرات خود را قرائت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز