خبرگزاری کار ایران

تذکر سخنگوی شورا به عدم تکمیل پروژه مرکز آیینی صبا

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۷۴۲

عضو شورای شهر تهران گفت: به معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تذکر می دهم که نسبت به اولویت هایی که از سوی شورای شهر اعلام می شود، بی توجهی نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا در جریان یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: تذکر من در خصوص عدم تکمیل پروژه مرکز آیینی صبا است. این مرکز در منطقه ۷ شهرداری تهران واقع شده است که حدود ۱۵سال از شروع عملیات ساخت آن می گذرد و اگر افتتاح شود یکی از پروژه های باارزش فرهنگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مرکز را شهرداری در ابتدای دهه ۸۰ به منظوره توسعه و اعطای هنرهای سنتی و مدرن آغاز به احداث کرد ادامه داد: این کار حدود ۶هزار متر زیربنا دارد و عمده آن زیر سطح زمین است.

اعطا  افزود: پروژه آیینی صبا یکی از پروژه های مشارکتی شهر تهران با محوریت توسعه فضاهای فرهنگی احداث شده است اما با پیشرفت حدود ۷۵ درصد و نزدیک به اتمام رها شده که این امر منجر به فرسودگی بخش هایی از پروژه شده است.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی استان دامه داد: این مرکز در بودجه سال ۹۸٬  جزو پروژه های اولویت دار بود که برای تعیین تکلیف به آن اشاره شد اما با گذشت ۷ماه از سال ۹۸ هیچ اقدامی درباره تکمیل آن صورت نگرفته است.

اعطا گفت: از همین جا به معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تذکر می دهم که نسبت به اولویت هایی که از سوی شورای شهر اعلام می شود بی توجهی نکنند و پروژه ای که می شود آن را با طی مراحل حقوقی برطرف کرد، بی اهمیت فرض نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز