خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

تردد 360 هزار خودرو در مرزهای خوزستان/پلیس هوشمندانه ماموریت اربعین را انجام داد

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۵۲۶

استاندار خوزستان گفت: پلیس هوشمندانه ماموریت اربعین را انجام داد و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، "غلامرضا شریعتی"در جلسه ستاد اربعین که با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در سالن جلسات پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، خاطر نشان کرد: مرزهای شلمچه و چذابه یادآور رشادت دلیر مردان ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به زحمات مجموعه نیروی انتظامی در بحث ماموریت اربعین از فرمانده انتظامی استان خوزستان و مجموعه تحت امر به دلیل برقراری امنیت مطلوب و خدمات دهی به زائران تقدیر کرد.

شریعتی با اشاره به تردد 360 هزار خودرو در مرزهای استان خوزستان بیان داشت: با توجه به حجم تردد سنگین خودروها خوشبختانه با درایت مجموعه انتظامی پلیس هیچ گونه مشکل ترافیکی در استان خوزستان وجود نداشت.

استاندار خوزستان با اشاره به هماهنگی موجود بین مجموعه انتظامی و مرزبانی استان از زحمات شبانه روزی "سردار حیدر عباس زاده" فرمانده انتظامی استان و کارکنان تحت امر تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بیان داشت: مجموعه نیروی انتظامی با اقدامات موثر خود در ماموریت اربعین خوش درخشید و این درخشش به واسطه تدابیر فرمانده دلسور و لایق آن می باشد.

به گزارش سایت پلیس، غلامرضا شریعتی از اقدامات نیروی انتظامی در تأمین امنیت مراسم اربعین حسینی یاد کرد و ادامه داد: خدمت رسانی در این ایام فرصتی در تبلور نقش و موقعیت ناجا در پهنه گسترده جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار خوزستان، حضور پلیس در مرزها و در کنار زائران اربعین حسینی (ع) را از اقدامات مهم ناجا عنوان و تصریح کرد: انجام این مأموریت خطیر در تأمین امنیت اربعین کارنامه درخشانی از عملکرد نیروی انتظامی بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز