خبرگزاری کار ایران

خدمات درمانی برای ۱۸۵ هزار زائر در درمانگاه‌های هلال احمر در عراق در روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۴۰۶

معاون عتبات و مدیر عملیات اربعین جمعیت هلال احمر در کشور عراق از ارائه خدمات به بیش از ١٨۵ هزار و ٢٠٠ زائر حسینى در درمانگاه هاى جمعیت هلال احمر مستقر در کشور عراق خبر داد.

به گزارش ایلنا، على حیدرى در رابطه با این خبر گفت: از بیست و پنجم تا بیست و ششم مهر به ١٨۵ هزار و ٢٩٣ نفر در درمانگاه هاى جمعیت هلال احمر مستقر در کشور عراق خدمت رسانى شده که از این تعداد ۶٣ هزار و ۴٣٠ نفر ویزیت شده‌اند.

مدیرعملیات اربعین جمعیت هلال احمر ادامه داد:خدماتى که در این درمانگاه به مراجعان ارائه شده شامل  ٢٠ هزار نفر تزریقات، ٩ هزار و ۵٠٠ نفر پانسمان و بانداژ، ۵ هزار نفر فشارخون، ١ هزار و ٨۵٠ نفر تست قندخون، ٢هزار و ٩۵٠ مورد سرم تراپى، ۴٧٠ مورد نوار قلب و ١٣١ مورد بخیه است.

وى افزود: علاوه بر خدمات مذکور در درمانگاه هایى که مجهز به آزمایشگاه هستند، ٢٢١ مورد خدمات آزمایشگاهى و همچنین رادیولوژى انجام شده است. همچنین از بین موارد مذکور ١۵٨ مورد به بیمارستان‌هاى عراق اعزام شده اند که که مشکلاتى همچون قلبى، تنفسى و گوارشى داشته اند.

گفتنى است طى ٢۴ ساعت گذشته بیشترین مراجعه مربوط به درمانگاه ملاک و متنزه الحسین واقع در کربلا بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز