خبرگزاری کار ایران

تردد زائران از مرز خسروی امروز (جمعه) تا ساعت ۱۴ انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۶۶

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: تردد زائران اربعین از مرز خسروی امروز (جمعه ۲۶ مهر) برای حضور در کربلای معلی تا ساعت ۱۴ انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: بنا بر این تصمیم از زائران خواستاریم چنانچه امروز قصد تشرف به کربلا از مرز خسروی را دارند بعد از ساعت ۱۴ به این پایانه مراجعه نکنند.

وی افزود: امروز تا ساعت ۱۴ اجازه خروج به زائران حاضر در مرز خسروی داده می شود و پس از آن زوار برای استراحت اسکان داده شده و فردا به کربلا اعزام می شوند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: پس از بازگشایی مرز خسروی و در توافق مسئولان دو کشور ایران و عراق، تردد زائران از مرز خسروی از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت حدود ۱۶ ادامه داشت.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در عین حال بازگشت زائران به کشور از طریق مرز خسروی را ۲۴ ساعته اعلام و تاکید کرد: محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

وی همچنین از زائران خواست : هنگام بازگشت پس از استراحت لازم به مسیر خود ادامه داده و از رانندگی حین خستگی به شدت اجتناب کنند.

سرهنگ آمویی در پایان از مردم کرمانشاه نیز خواست که تا اواسط هفته پیش رو از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز