خبرگزاری کار ایران

سرهنگ ملکوتی خبرداد:

جزئیات دستگیری پدر و پسر سارق و مالخر

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۱۹۵

رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن از دستگیری پدر مالخر و پسر سارق خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا ملکوتی گفت: چندی پیش تعدادی از اهالی محل امام‌زاده حسن نسبت به ترددهای اعضای یک خانواده که پدر و پسر هستند به داخل باغی اعلام شکایت کردند و شاکیان اظهار داشتند این افراد با تعدادی افراد مشکوک در ارتباط بوده و اموالی را وارد باغ می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که پسر خانواده که فردی 25 ساله است با همکاری سایر همدستانش لوازم داخلی خودرو و لاستیک خودرو را سرقت و به پدر خانواده که مردی 40 ساله است، می‌فروشند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته با هماهنگی های قضائی تیم عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اعزام شدند.

ملکوتی اظهار داشت: ساعت 8 شب ماموران کلانتری پس از اطمینان از حضور این پدر و پسر در مخفیگاهشان عملیات دستگیری هر 2 متهم را انجام دادند و موفق شدند ضمن دستگیری هر 2 متهم تعداد 180 حلقه لاستیک و تعدادی ضبط و باند مربوط به خودروهای سواری کشف کردند.

کلانتر محله امام زاده حسن افزود: علاوه بر اموال سرقتی، تعدادی سلاح سرد و مقدار 900 گرم انواع مواد مخدر از قبیل: حشیش، تریاک از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان به کلانتری برای تکمیل تحقیقات پلیسی به همراه اموال کشف شده منتقل شدند، خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان به منظور کشف سایر جرائم و شناسایی مال باختگان و سایر همدستان پسر خانواده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز