خبرگزاری کار ایران

حضور بیش از هزار و ۸۰۰ واحد گشتی پلیس در مسیر زائران حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۶۷۸

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه امنیت مسیر رفت زائران با حضور بیش از هزار و ۸۰۰ واحد گشتی و به صورت شبانه روزی تامین شده است، گفت: با شروع موج برگشت زائران، پلیس تاکتیک خود را تغییر و خدمات خود را در مسیر برگشت زائران ارائه خواهد داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی اظهار داشت: تامین نظم و امنیت کنگره بزرگ اربعین حسینی در ستاد مرکزی اربعین بر عهده نیروی انتظامی است و ما در این زمینه با ۵ محور کلان و راهبردی فعالیت های خود را آغاز و تا پایان ادامه خواهیم داد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: یکی از دغدغه های نیروی انتظامی کنترل جمعیت در زمان خروج زائران به سمت عتبات عالیات و در اوج شلوغی و نزدیک به اربعین حسینی بود و این موضوع توسط یگان ویژه از ابتدای ماه صفر با خدمت صادقانه و صمیمانه به مردم و با رضایت زائران انجام گرفت.

 رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت : تامین امنیت محور های مواصلاتی منتهی به پایانه های مرزی با  تلاش بیش از هزار و ۸۰۰ واحد گشتی به صورت شبانه روزی و پررنگ در زمان خروج زائران برقرار و در زمان برگشت نیز از این واحدهای گشتی استفاده خواهد شد.

سردار شرفی تصریح کرد: مدیریت ترافیک نیز با تلاش همکارانم در راهنمایی و رانندگی و با تلاش جهادی در جهت عبور و مرور بی دغدغه زائران و عدم اتلاف وقت آنها با کمترین حادثه تاکنون جریان دارد.

 وی با اشاره به اهمیت ارتباطات مردمی در حوزه اجتماعی گفت: معاونت اجتماعی پلیس پیشگیری با ارائه خدمات و با مشارکت جدی رسانه ملی و سایر شبکه‌های اجتماعی در زمینه اطلاع‌ رسانی و ... در راستای  پیشگیری از حوادث به زائران خدمات ارائه کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: پلیس با مشارکت تمام دستگاه‌ های دولتی ، نظامی، امدادی خدماتی و ... در یک فضای همدلی تلاش کرد تا فضای بسیار خوبی را فراهم کند و زائران سفر خود را بدون حادثه و دغدغه سپری کنند.

وی با اشاره به شروع موج برگشت و تعادل در رفت و برگشت زائران در پایانه مرزی مهران گفت: ما با تغییر تاکتیک و خدمت به زائران همچون دور رفت در تلاشیم رضایت زائران را به دست بیاوریم و همه یگان های ما با آمادگی کامل آماده خدمتگزاری به زائران هستند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به رعایت حق مردم بومی منطقه در ترددها ادامه داد: در صورت نیاز مسیر مهران تا روستای مهدی آباد به صورت یک طرفه خواهد شد و مسیرهایی برای تردد مردم بومی منطقه با رعایت استانداردهای پلیسی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

سردار شرفی در پایان گفت: پلیس با نصب سامانه های امنیتی در پایانه های مرزی و در جهت نظارت و کنترل بار همراه زائران در زمان برگشت به کشور و همچنین برداشتن سد معبر های احتمالی و با  ارائه خدمات انتظامی در مسیر برگشت زائران و پارکینگ ها کمک خواهد کرد تا زائران سفر خود را تا رسیدن به مقصد و شهرهای خود در کمترین زمان ممکن و بدون خطر طی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز