خبرگزاری کار ایران

کولیوند مطرح کرد:

خدمت‌رسانی ۴ آمبولانس هوایی و ۱۵ بالگرد اورژانس به زائران اربعین/مراجعه ۱۲۶۶۲۷ هزار نفر در مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۱۷

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین  رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین  اظهار کرد: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی (۱۳ تا ۲۲ مهرماه)  تعداد ۳۱ هزار و ۹۶۳ نفر از خدمات بهداشت و درمان اربعین حسینیاستفاده کرده‌اند که از تعداد و ۱۳ هزار و ۷۹۲ نفر به مراکز پیش بیمارستانی و ۱۸ هزار و ۱۷۱ نفر به مراکز درمانی ثابت و سیار مراجعه کرده‌اند.

کولیوند ادامه داد: تعداد ۱۲۶ هزار و ۶۲۷ نفر نیز از خدمات بهداشت و درمان در مرز مهران استفاده کردند که از این تعداد ۳۲۷۰۹ نفر مربوط به مراکز پیش بیمارستانی و ۹۳۹۱۸ نفر به مراکز درمانی ثابت و سیار مراجعه کرده‌اند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین ادامه داد: در حال حاضر ۱۸۳ هزار و ۴۲۲ نفر به اورژانس پایانه‌های مرزی مراجعه کرده‌اند.

او تاکید کرد: تا این لحظه ۱۲۶ مصدوم و بیمار به وسیله بالگرد در ۶۴ ماموریت منتقل شده‌اند که از این تعداد ۵۱ نفر مربوط به حوادث غیرترافیکی هستند و ۷۵ مصدوم به دلیل سوانح ترافیکی و تصادفات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور منتقل شده‌اند.

وی تصریح کرد:۱۱۰ نفر از مصدومان و بیماران با آمبولانس هوایی به تهران اعزام شدند که از این تعداد ۷۸ نفر از ایلام و ۲۳ نفر از آبادان بوده اند.

کولیوند گفت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی ۲۱۴۵ نظارت بر توزیع، ۱۶۸۹۵ آزمایش کلرسنجی انجام گرفته است و۱۴ هزار و ۴۹۶ خادم موکب نیز آموزش لازم را در زمینه مسائل بهداشت محیط کار دیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز