خبرگزاری کار ایران

۱۲۰ میدان و بازار میوه و تره بار استاندارد تشویقی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۸۲۷

جلسه ممیزی نهایی مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیر سامانه HSE شهرداری تهران در این جلسه با اشاره به گستردگی خدمات میادین میوه و تره بار و انبوه مراجعه‌کنندگان به این مراکز، گفت: این سازمان در سه حوزه پدافند غیر عامل، حفظ محیط زیست و موضوع HSE از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

غزاله دانش به توسعه کمی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار و توسعه کیفی این سازمان از جمله تنوع بخشی به خدمات آن، اشاره و اظهار کرد: اهداف متنوع و عملکرد گسترده، این سازمان را به یکی از بزرگترین و مهم‌ترین سازمان‌های خدمات رسان کشور تبدیل کرده است.  

وی با تاکید بر نقش بی بدیل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ارائه خدمات به شهروندان، تصریح کرد: این سازمان با در اختیار داشتن آزمایشگاه‌های کنترل کیفی و نظارت دقیق بر کیفیت و سلامت محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند، نقش مهمی در تامین سلامت شهروندان ایفاء می‌کند.

در این جلسه، معاون بهداشت و بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به حضور بیش از ۲۰ دامپزشک در این سازمان گفت: حضور این تعداد دامپزشک در سازمان مدیریت میادین به منظور کنترل کیفی محصولات غذایی، نشان دهنده اهتمام این سازمان به موضوع سلامت شهروندان است.

علی عفتی به پیشگام بودن سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در استانداردسازی تأسیسات و خدمات این سازمان اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۲۰ میدان و بازار این سازمان گواهی استاندارد تشویقی دریافت کرده‌اند، ضمن اینکه ۱۵ استاندارد داخلی در قالب ۳۸ دستورالعمل تعریف کرده‌ایم که این استانداردها در حال تبدیل شدن به استانداردهای ملی هستند.

وی به موضوع کنترل کیفی بیش از ۲۱ هزار نمونه طی ۵ سال از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اشاره و خاطرنشان کرد: انجام چنین کار پژوهشی‌ای در حوزه کنترل کیفی در کشور بی سابقه بوده و نتایج حاصل از این پژوهش به وزارتخانه‌های مربوطه ارائه شده است.

در ادامه این جلسه، معاون اداری و مالی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به خدمات این سازمان به شهروندان و نقش آن در کنترل قیمت میوه و تره بار در سطح شهر تهران، گفت: امروز، میادین میوه وتره بار دیگر صرفاً مکانی برای عرضه مایحتاج روزانه مردم نیستند، بلکه به یک پاتوق اجتماعی تبدیل شده‌اند.

جعفر بلوک‌آذری با تاکید بر پیشتازی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در الکترونیکی کردن برنامه‌های این مجموعه، افزود: بخش زیادی از فعالیت‌های این سازمان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود که در این میان، می‌توان به سیستم نرخ‌گذاری و اعمال آن در ترازوهای دیجیتال غرفه‌های میادین میوه و تره بار اشاره کرد. 

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، فرآیند ممیزی نهایی مدیریت ایمنی، بهداشتی و محیط زیست (HSE) سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار توسط سامانه HSE شهرداری تهران و با همکاری یک شرکت معتبر ایتالیایی در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار زیرمجموعه این سازمان در طول یک سال و نیم انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز