خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا در مسابقات جهانی اختراعات انگلستان ۲۰۱۹ خوش درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۸۱۵

دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با اشاره به اینکه تعدادی از برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی ابن سینا موفق به کسب مدال در مسابقات اختراعات انگلستان شدند، گفت: این مسابقات جزو معتبرترین مسابقات اختراعات جهانی است.

به گزارش ایلنا، دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در مراسم تقدیر از دانش آموزان مدال‌آور در مسابقات جهانی اختراعات انگلستان ۲۰۱۹ اظهار داشت: مسابقات جهانی اختراعات لندن ۲۰۱۹ یکی از بزرگترین مسابقات اختراعات بین المللی است که با حضور بیش از ۳۰ کشور در آگوست ۲۰۱۹ برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حمایت بیش از ۶۰ سازمان علمی و تحقیقاتی بین المللی در لندن برگزار شد که از کشور ایران برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در این مسابقات شرکت کردند.

رشیدی جهان اعلام داشت: دانش آموزان مخترع کشورمان در این دوره موفق به کسب ۲ مدال طلا، دو مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.

مهدیس میرزایی و غزل قالجوقی از مشهد - کیان میرآفتاب زاده، علی تکین کلهر، رضا هاشمیان و طناز نویدی از تهران موفق به کسب مدال طلا شدند.

مهرو منصوری، نیکی قبائی، پرناز میردهقانی، و غزل زارع از تهران و سید ماهان طباطبایی از بندر عباس موفق به دریافت مدال نقره و علیرضا قدیمی از شهریار و یاسمین زینب رضایی از کرج موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی همچنین به دیگر موفقیت بدست آمده در این مسابقات اشاره کرد و گفت: مرکز پژوهش‌های بین المللی ابن سینا در این مسابقات به عنوان مرکز برتر، موفق به کسب جایزه ویژه سازمان مالکیت های معنوی جهانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، رضا گلشن مهرجردی رئیس کمیته علمی جشنواره ابن سینا، مهدی اسلامی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس ، مهندس مهدی رشیدی جهان دبیر علمی جشنواره و مهندس سروش نوالورا عضو کمیته علمی جشنواره و همچنین اولیا و مسئولین مدارس و دانش آموزان مدال آور حضور داشتند.

چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با حضور بیش از پنج هزار نفر از دانش آموزان، مربیان و مدیران مدارس سراسر کشور در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در پردیس شمالی دانشگاه تهران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش و سازمان های علمی دیگر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز