خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ضرب‌وشتم دانش‌آموز پیش‌قلعه توسط سرپرست خوابگاه

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۶۱۲

رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی از ضرب و شتم دانش‌آموز پیش قلعه توسط سرپرست خوابگاه خبر داد و گفت: حال کنونی دانش‌آموز خوب است و سرپرست خوابگاه نیز عزل شده است.

نقی هجرتی، رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره عزل سرپرست خوابگاه دانش‌آموزی این استان گفت: در روز سه شنبه هفته گذشته یکی از دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان امام محمدباقر (ع)  در یکی از مدارس شبانه روزی شهر آشخانه مرکز بخش مانه از توابع شهرستان مانه و سملقان شیطنتی انجام می‌دهد که سرپرست این خوابگاه شبانه‌روزی او را تنبیه می‌کند که این تنبیه به مرحله‌ای می‌رسد که دانش‌آموز را به بیمارستان همان منطقه منتقل می‌کنند.

وی ادامه داد: طی یکی دو ساعت دانش آموز مداوا می‌شود و بعد از بررسی لازم مرخص می‌شود. ما هم به دستور موکد مدیرکل آموزش و پرورش استان قضیه را پیگیری کردیم و از خانواده آن دانش آموز نیز دلجویی شد.

هجرتی گفت:‌خوشبختانه در حال حاضر دانش آموز مشکلی ندارد اما طبیعتا دانش آموزان در این گونه مواقع می‌ترسند و ضرب و جرح به آن معنا نبوده که به دانش آموز آسیب جدی برسد.

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در پایان گفت: ما هم در ستاد استان تصمیم گرفتیم که سرپرست خوابگاه را از سمت خود عزل کرده و او را به محل خدمت دیگری بفرستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز