خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تا حالا دنبال پیگیری "پرونده املاک نجومی" نبودم/ گزارش‌هایی روی میزم می‌آید، اما خیلی دقیق نشدم/ از تخلفات مدیران در این پرونده بی‌خبرم

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۴۵

رئیس شورای شهر تهران ضمن اعلام بی‌خبری از سرنوشت "پرونده املاک نجومی گفت: تا حالا دنبال آن نبودم، در این مورد گزارش‌ها از روی میز من رد می‌شود،‌ اما خیلی دقیق نشدم.

محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص سرنوشت "پرونده املاک نجومی" گفت: من درباره املاک نجومی جواب نمی‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ریاست جدید قوه قضائیه اهتمام ویژه‌ای در رسیدگی به پرونده‌های تخلفات اقتصادی دارد، آیا اطلاعی از رسیدگی به پرونده املاک نجومی و رسیدگی به تخلفات مدیرانی که در این پرونده حضور داشتند، دارید؟ گفت: در این مورد خبر ندارم و اطلاعی از اینکه به چه چیزی رسیدگی شده و چه کسی را گرفته‌اند و چه کسی را نگرفته‌اند، ندارم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا پیگیر سرنوشت این پرونده هستید، گفت: تا حالا دنبال آن نبودم، در این مورد گزارش‌ها از روی میز من رد می‌شود،‌ اما خیلی دقیق نشدم، زیرا پرونده‌ها اکنون در قوه قضائیه است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه در خصوص انتقاد فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از عدم اختصاص بودجه امنیت برای شهر تهران از سوی مدیریت شهری که در گذشته بوده، اما امسال به صفر رسیده است، گفت: خبر ندارم که آیا در گذشته بودجه‌ای برای امنیت شهر داشتیم یا نداشتیم. باید نگاه کنیم ببینیم، آیا این بودجه در گذشته بوده است یا نه و بعد درباره آن صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این سهمیه در بودجه سال آینده شهرداری لحاظ می‌شود یا خیر؟ گفت: اصولا مشکل کمبود بودجه در دولت و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و عمدتا می‌خواهند این کمبود را از طریق شهرداری تامین کنند، لذا بسیاری از ارگان‌ها از آموزش و پرورش گرفته تا بهداشت و امنیت و غیره همه کمک می خواهند و فکر می‌کنند، شهرداری قلکی است که می‌تواند همه اینها را تامین کند.

هاشمی ادامه داد: اگر مسئولیتی به شهرداری تهران واگذار شود، شهرداری  وظیفه دارد این بودجه را با درآمدهای موجود تامین کند،‌ اما اگر مسئولیتی نداشته باشد در حد توان خود می‌تواند کمک کند. برای مثال می‌توانیم زمین در اختیار نیروی انتظامی بگذاریم که ارزش مادی دارد و این کار را هم می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای تاسیس کلانتری‌های جدید زمین در اختیار نیروی انتظامی می‌گذاریم، افزود: باید چهل کلانتری به تهران اضافه شود که قرار است، زمین آن را ما در شهرداری تهران تامین کنیم و این خود یک کمک مادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز