خبرگزاری کار ایران

در شورای شهر مطرح شد؛

با موتورسواران متخلف برخورد جدی شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۵۰

اعضای شورای شهر تهران پس از قرائت گزارش فرمانده نیروی انتظامی در صحن شورای شهر، به ارائه‌ نظرات خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکصد و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران  با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد. پس از قرائت گزارش سردار رحیمی تعدادی از اعضای شورای شهر مطالبی را بیان کردند‌.

ابتدا مر تضی الویری با تشکر از سردار رحیمی درخصوص توجه به امنیت شهر تهران، گفت: دو هفته قبل پدیده عجیبی برای من اتفاق افتاد و پیامکی به دستم رسید مبنی بر اینکه شیشه اتومبیل من در فلان تاریخ پایین بود و  تا این میزان دقت پلیس قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد موتورسیکلت هایی که در گزارش سردار رحیمی به آن اشاره شد، گفت: سه میلیون موتورسیکلت در شهر تهران داریم که به نظر می رسد از قوانین راهنمایی و رانندگی آزاد هستند. از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تقاضا دارم همانطور که درباره بستن کمربند ایمنی اقدام کردید، لطف کنید و در زمینه تخلفات موتورسواران نیز برخورد جدی کنید.

الویری ادامه داد: بارها مشاهده شده با ماشین های آلاینده به ویژه کامیون ها برخوردی با آنها نمی شود و تقاضا دارم در برنامه های شما برخورد با این متخلفان درج شود.

سپس احمد مسجد جامعی با توجه به گزارش قرائتی شده گفت: مرکز آگاهی ساختمان بسیار ارزشمندی دارد که خواهش می کنم به موزه پلیس تبدیل شود تا مردم بتوانند در آن رفت و آمد شود.

وی ادامه داد: باید ظرفیت های همکاری بین پلیس و شهرداری را طراحی کنیم و در رسانه ها با هم صحبت نکنیم مثلا اگر طرح ترافیک غلط است خودمان درباره آن جلسات تشکیل دهیم و صحبت کنیم و در رسانه ها مطرح نکنیم.

وی در واکنش به صحبت های سردار رحیمی که اعلام کرد مدیریت شهری درباره امنیت شهر چقدر هزینه کرده است گفت: سردار رحیمی بیان کردند که ما چقدر هزینه کردیم, ما که قلک نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز