خبرگزاری کار ایران

دستگیری شرور سابقه‌دار در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۸۰

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری دو نفر در رابطه با شرارت در محدوده این کلانتری خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری متهم سوم نیز جریان دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید عسگری نیا با اعلام این خبر بیان داشت: جمعه شب در پی تماس‌های مکرر شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر شرارت سه نفر اراذل در محدوده کلانتری تهرانپارس، بلافاصله عوامل گشت در محل حاضر شدند و سه نفر را مشاهده کردند که با حالتی غیر طبیعی اقدام به تخریب خودروهای پارک شده کنار خیابان با استفاده از چوب و چماق می‌کردند.

وی ادامه داد: دو نفر از این افراد، که هنگام حضور پلیس در محل نیز با فریاد کشیدن برای شهروندان و همسایه ها ایجاد مزاحمت می کردند در حال تخریب و شکستن شیشه یک بوتیک خیلی سریع دستگیر شدند اما یک نفرشان قبل از دستگیری توسط پلیس، اقدام به فرار با استفاده از خودروی سانتافه که فاقد پلاک بود کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل گشتی کلانتری این دو نفر را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که مشخص شد یکی از آنها که سابقه دار و ساکن جنوب تهران است، سه سال پیش به دلیل شرارت و شرب خمر دستگیر شده و بعد از تحمل دو سال حبس، دوباره بعد از آزادی از زندان اقدامات مجرمانه خود را از سر گرفته است.

وی در ادامه افزود: نفر دوم نیز دوست این فرد و ساکن شرق تهران است که با متهم اول همیشه در این محدوده قرار ملاقات می گذاشت و با دستگیری این دو متهم، تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر پرونده نیز جریان دارد.

بنابراین گزارش، در انتها متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز