خبرگزاری کار ایران

فراهانی تاکید کرد:

لزوم توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۷۴

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران ضمن توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها باید اهتمام ویژه ای در استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد در ساختمان‌های در دست احداث خود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در جریان یکصد و هفتادمین جلسه  شورای شهر تهران در تذکری گفت: رعایت استاندارد در فرآیندهای ساخت و ساز بدون شک نقش مهم و موثری در افزایش تاب آوری ساختمانها و ایمنی شهروندان خواهد داشت، بر همین اساس استفاده از مصالح و فرآورده های ساختمانی و کارگران ماهر نقش بی بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب آوری ساختمانها داشته و لازم است شهرداری و دیگر دستگاههای اجرائی در این زمینه با انجام تکالیف قانونی خود گامی در مسیر ادای حق به شهر شهروندان بردارند.

او افزود: به عنوان نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران با استناد به بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور به شهرداری تهران درباره توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها تذکر می دهم و خواهان اجرای کامل مصوبات شورای اسلامی شهر تهران در این باره به ویژه " الزام شهرداری تهران به فرهنگ‌سازی در خصوص ترویج استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد" و "چگونگی ایمن‌سازی و استاندارد بیمارستان‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی شهر تهران" به عنوان دو مصوبه خاص شورا در مسیر تحقق ساخت و ساز استاندارد با کیفیت و ایمن هستم.

فراهانی تاکید کرد:  شهرداری تهران ضمن توجه به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها باید اهتمام ویژه ای در استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد در ساختمانهای در دست احداث خود داشته و در این زمینه الگوی دستگاههای اجرایی و سازمان های عمومی باشد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای به موقع مصوبات شورا و اهتمام دکتر حناچی، شهردار تهران شاهد ارتقاء کیفیت ساخت و ساز در شهر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز