خبرگزاری کار ایران

تسلیت وزیرعلوم از درگذشت ۵ دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۵۴

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی جان باختن پنج نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را در سانحه تصادف رانندگی در عراق تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام تسلیت «منصور غلامی» آمده است: در ایامی که درآستانه فرا رسیدن اربعین حسینی شاهد حضور مردم ایران از جمله دانشجویان و دانشگاهیان در راهپیمایی بزرگ اربعین هستیم با کمال تأسف باخبر شدیم که پنج تن از دانش آموختگان و دانشجویان عزیز در سانحه تصادف در خاک عراق به رحمت حق پیوسته‌اند.

وی افزود: قاعده هستی و دنیای فانی بر آمدن، اندکی ماندن و سپس کوچ کردن به سوی معبود است. این مشیت الهی، قانون محتوم و تخلف ناپذیر این دنیاست، آنچه مهم است چگونه ماندن، زیستن و چگونه رفتن است.

وزیر علوم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن عزیزان و عرض تسلیت به یکایک خانواده‌های بزرگوار جان باختگان از درگاه خداوند متعال، علو درجات، مغفرت و شادی روح آن مرحومین را مسالت و برای تمامی بستگان آنها صبر و سلامتی آرزو کرد.

شب گذشته اتوبوس حامل دانشجویان ۲۰ کیلومتر بعد از مرز مهران و در خاک عراق با یک اتوبوس دیگر برخورد کرد که ۶ نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

از بین کشته شدگان پنج نفر با اسامی احسان نوبخت ورودی ۹۳ مکانیک و نجمه هارونی ورودی ۹۳ صنایع که زن و شوهر بوده اند، مینا کرامتی ورودی ۹۱ مکانیک، حدیثه ملکی ورودی ۹۷ عمران و مطهره هاشمی ورودی ۹۶ هوا فضا بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز