خبرگزاری کار ایران

مفقود شدن یک نفر بر اثر وقوع سیل در گیلان/ احتمال طغیان رودخانه شلمان

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۴۷

بر اثر بارندگی‌ها در شهرستان‌ها و روستاهای گیلان از شب گذشته تا امروز تاکنون یک نفر مفقود شده و امدادگران هلال‌احمر در حال امدادرسانی و آماده باش هستند.

به گزارش ایلنا، مهدی ولی‌پور؛ مدیرعامل هلال‌احمر گیلان با اشاره به بارندگی‌های شب گذشته در شهرستان‌های این استان گفت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته در گیلان، نیروهای هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار گرفته و مناطق متاثر از این بارندگی را امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: در برخی از روستاها در شهرستان‌های تالش، رودسر، صومعه‌سرا، املش و لنگرود سطح آب بالا آمده و منازل دچار آبگرفتگی شدند که تخلیه آب از منازل شهرستان‌های تالش و رودسر انجام شده و در صومه‌سرا هم در حال امدادرسانی هستیم.

ولیپور با اعلام مفقودی یک موتورسوار در گوراب زرمیخ صومعه‌سرا گفت: همچنین ساعت ۴ صبح امروز دو موتورسوار در حال عبور از روی پل در گوراب زرمیخ شهرستان صومعه‌سرا بودند که به داخل رودخانه میفتند، یکی از آنها نجات داده شده و یکی دیگر هم همچنان مفقود است.

به گفته او؛ سطح آب رودخانه شلمان رود نیز بالا آمده و احتمال طغیان دارد: نیروهای هلال‌احمر برای امدادرسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش قرار دارند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز