خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

درباره تجمعات کارکنان مترو صحبت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۵۹

رییس شورای شهر تهران گفت: درمورد تجمعات کارکنان مترو صحبت نمی‌کنم و این موضوعی نیست که من درمورد آن نظر بدم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در ابتدای یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص جزییات جلسه هم اندیشی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه درخصوص پیوست اسناد برنامه سوم توسعه به بحث گذاشته شد تا سه شنبه به صحن شورا بیاید.

وی ادامه داد: احکام برنامه تصویب شد و به شهرداری رفت و دو ماه است که شهرداری تهران اسناد را آمده کرده و کمیسیون ها نظرات خود را اعلام کردند.

هاشمی افزود: امروز مبنای هم اندیشی کمیسیون تلفیق بود، در جلسات قبلی اعضای کمیسیون‌های حمل و نقل و عمران و محیط زیست و سلامت صحبت کردند و در این جلسه بحث فرهنگی اجتماعی بود که روی شاخص های آن باید صحبت می کردیم.

ریس شورای شهر گفت: کمیسیون فرهنگی اجتماعی توانست شاخص هایش را تعریف کند و امروز عمده بحث روی فرایندهای اجتماعی بود.

وی گفت: همچنین گزارش هیات اعزامی به کربلا و نجف نیز موضوع دیگر این جلسه بود. قرار بود من به کربلا بروم، اما  آقای امینی ابراز تمایل کردند و پیشنهاد دادم دونفری برویم که هیات رییسه با آن مخالف کرد چرا که نمی شود هم رییس و نایب رییس غایب باشد. در نتیجه آقای امینی و حق شناس به عراق رفتند و بازدیدهایی داشتند و ملاقات هایی با مقامات عراقی انجام دادند.

وی گفت: بحث سازمان فرهنگی و هنری یکی از بحث های مهم دیگر بود که در این جلسه مطرح شد و همانطور که می دانید آقای اوحدی از این سازمان رفته اند. برخی اعضای شورا گفتند نظرات شورا در هیات امنا درست مطرح نشده که البته از خودم دفاع کردم و گفتم نظرات را خوب منتقل کردم.

هاشمی درخصوص اتفاقات روز گذشته کارکنان مترو نیز گفت: درمورد تجمعات کارکنان مترو من صحبت نمی کنم و در واقع نمی‌شود درباره آن صحبت کرد. این موضوعی نیست که من درمورد آن نظر بدم. موضوع مترو حساس است و از آنجایی که دخالت من می تواند ایجاد سوءمدیریت کند تلاش می کنم اظهار نظر مثبت و منفی نداشته باشم و فقط می گویم واگن بخرند.

وی ادامه داد: این رویا را دارم که تی بی ام هایی که در حال حاضر فعالیت نمی کنند، فعال شوند و تجهیزات برای ساخت واگن به کارخانه واگن سازی منتقل شود. رویای من تحقق واگن های مورد نیاز مترو است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز