خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با ایلنا:

تصادف در اتوبان تهران-قم منجر به سوختن یک نفر و مصدومیت ۴ تن شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۵۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تصادف بین دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم موجب آتش سوزی شدید یک مرد و فوت او شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حادثه اتوبان تهران - قم گفت: ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم، نرسیده به خروجی واوان، مقابل تیر شماره ۱۲۱، در ۶ کیلومتری بعد از عوارضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه  آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده کردند دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه نیسان باری حامل بار برنج که ظاهرا از شهرهای شمالی کشور در حرکت بوده با دو نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو شاسی بلند نیسان سرانزا به شدت با هم برخورد کرده‌اند و در اثر این حادثه خودروی نیسان باری به حالت نیمه واژگون درآمده و هر دو دستگاه خودرو کاملا شعله ور شدند. آنطور که اعلام شده بود پیش از رسیدن آتش نشانان سه نفر سرنشین خودروی سرانزا که سه مرد بودند، از داخل خودرو خارج شده بودند و یک خانم از داخل خودرو نیسان باری خارج شده بود.

ملکی ادامه داد: خانمی که از نیسان باری خارج شده بود و دو نفر از سرنشینان مردی که از خودروی نیسان سرانزا خارج شده بودند پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی به مراکز درمانی منتقل شده بودند اما یک نفر از سرنشینان در همان محل حضور داشت و راننده خودروی نیسان باری داخل خودروی شعله ور خود خودش محبوس شده بود.آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش سریعا با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و فرد را خارج کردند.

وی اضافه کرد: این فرد حدودا ۴۰ ساله بود که بلافاصله تحویل عوامل اورژانس داده شد که با توجه به سوختگی‌های شدیدی که داشت جان خود را از دست داد. در نهایت این حادثه یک فوتی و ۴ مصدوم به جا گذاشت و خودروها به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و  در ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه عملیات ما به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان تاکید کرد: برای چندمین بار از رانندگان گرامی که از راه‌های دور می‌آیند تقاضا دارم در ساعات میانی شب یا پایانی روز وقتی نزدیک به مقصد هستند به ویژه در جاده‌های برون شهری جانب احتیاط را رعایت کنند و هر زمانی که احساس خستگی می کنند خطر نکنند و کمی استراحت کنند  و تا این خستگی و خواب آلودگی حادثه‌ برای خود آنها و دیگران به وجود نیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز