خبرگزاری کار ایران

طبق آخرین وضعیت جوی انجام شد؛

هشدار پلیس‌راهور درباره بارش باران در محورهای شمال و غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۹۶۵

پلیس‌راهور از بارش باران در استان‌های شمالی و غربی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گزارش داد: در استان البرز، آزادراه تهران به کرج (محدوده های گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس)، آزادراه کرج به قزوین (محدوده پل فردیس تا پایانه شهیدکلانتری)   و آزادراه قزوین به کرج (محدوده پایانه شهیدکلانتری  تا پل فردیس) ترافیک نیمه سنگین می باشد.

طبق گزارش پلیس راهور در استان کرمانشاه، محورکرمانشاه به اسلام آبادغرب، ترافیک پرحجم، محورهای اسلام آبادغرب- سرپل ذهاب- قصرشیرین به مرز خسروی، ترافیک عادی و روان و محور حمیل به سرابله (محدوده های گلمه و  زنجیره سفلی در هر دو مسیر ترافیک به صورت مقطعی نیمه سنگین می باشد.  

بر اساس این گزارش، در استان ایلام،  محور سرابله به ایلام (محدوده سه راهی کارزان) ترافیک نیمه سنگین، محور ایلام به مهران (محدوده های  مهدی آباد در هر دو مسیر، سه راهی جنداله در هر دو مسیر، کنجانچم، کمربندی مهران در هردو مسیر) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده و محور مهران به پایانه مرزی مهران (محدوده تیرپارک صدف در هر دو مسیر ترافیک نیمه سنگین و محور دهلران به مهران، پرحجم و روان می باشد.

پلیس راهور در مورد وضعیت ترافیکی استان خوزستان گزارش داد: محور خرمشهربه شلمچه (محدوده یادمان شهدای شلمچه در هر دو مسیر) نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان، محورهای حمیدیه - بستان به مرزچذابه- پر حجم و روان است و سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز