خبرگزاری کار ایران

واحد مهران دانشگاه آزاد به اسکان موقت زائران حسینی تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۷۹۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: با توجه به استقبال خوب جامعه دانشگاه آزاد، کلاس های درس واحد مهران به اسکان موقت برای رفاه زوار تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، احمد حیدری با حضور در شهر مهران دروازه ورود به عتبات عالیات از ستاد اسکان، پارکینگ و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی مهران بازدید کرد.

حیدری ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی مهران، گفت: مبنای کار در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، عشق به امام حسین (ع) و خادمی زوار است و این افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام محسوب می شود.

وی تصریح کرد: هر جا شور و عشق حسینی و مبنای کار حسینی و کارآمدی باشد، حتماً نیروهای جهادی در آن حضور دارند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: عشق حسینی و کار جهادی یعنی اینکه پارکینگ دانشگاه، اسکان موقت و مکانی که در آن زوار بزرگوار احساس امنیت می کنند، آماده پذیرایی باشد و این از برکت تفکر جهادی و انقلابی این مجموعه است.

محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: امروز به برکت امام حسین (ع) شهر مرزی مهران روزانه پذیرای بیش از ۱۰۰ هزار زائر حسینی است و دانشگاه آزاد اسلامی هم با تمام توان در خدمت مردم و به ویژه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی گفت: علاوه بر راه اندازی ایستگاه صلواتی در ایلام، مهران و دهلران، همه ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت زوار حسینی است و در این راستا اسکان موقت و پارکینگ نیز پیش بینی شده است.

میرزایی حیدری اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب جامعه دانشگاه آزاد اسلامی کلاس های درس واحد مهران به اسکان موقت برای رفاه زوار تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز