خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

تحویل به موقع گذرنامه‌ها و برگه‌های تردد به متقاضیان/ زائران با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۸۳۷

فرمانده ناجا با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گذرنامه و برگه تردد موقت برای زائران صادر شده است، ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته گذرنامه ها و برگه های تردد به موقع به افراد متقاضی تحویل داده شده است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری گفت: خوشحال هستیم توفیق شد تا از نزدیک از پایانه مرزی مهران بازدیدی داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت فشرده ای در حال تردد از این مرز هستند؛ از ابتدای ماه صفر تاکنون، بیش از یک میلیون  نفر از مرزهای چهارگانه برای زیارت عتبات عالیات وارد کشور عراق شده اند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گذرنامه و برگه تردد موقت برای زائران صادر شده است، ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته گذرنامه ها و برگه های تردد به موقع به افراد متقاضی تحویل داده شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه با افزایش گیت ها مشکلی در تردد وجود ندارد، افزود: امیدواریم با همکاری مردم تا پایان مراسم مشکلی بوجود نیاید.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همه دستگاه های مسئول در تسهیل زائران خوشبختانه نقش آفرینی می کنند، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری مردم با این دستگاه ها مشکلی به وجود نیاید.

سردار اشتری ادامه داد: همکاران ما در جاده ها و شهرها برای تسهیل آمد و شد و تأمین امنیت زائران آماده هستند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا در خاتمه گفت: زائران حتما در بین راه ها در مواکب استراحت کرده و با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند تا هیچ مشکلی برای آنها به وجود نیاید.*

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز