خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری «نائب قهرمانی تیم ملی روشندلان» را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۶۹۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقام نائب قهرمانی تیم ملی فوتبال روشندلان برگ زرینی برای کشور است.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری ( وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی) به دنبال کسب مقام نائب قهرمانی تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان کشور،  پیروزی غرور آفرین قهرمانان روشندل ایرانی را تبریک گفت.

وزیر کار و رفاه اجتماعی، در متن پیام تبریک بیان کرد: پیروزی غیور مردانی که جهان درونشان به نور لایتناهی پروردگار روشن است برگ زرین دیگری بر تارک ورزش ایران به شمار می رود. 

بنا بر اعلام نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، در ادامه این متن تبریک آمده است: حمایت از روشندلان پاک ضمیر، همواره جزء دغدغه‌های اصلی اینجانب بوده و هست. بر این باورم جامعه هدف به خصوص عزیزان دارای معلولیت هستند حق استفاده از تمامی امکانات رفاهی، شاد زیستن و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی کشور را دارند. در این مدت که توفیق خدمتگزاری در خانواده عزیز بهزیستی را داشته‌ام شاهد استعداد شگرف و بی‌نظیر افراد دارای معلولیت بوده‌ام. تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان عزیز در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمان نشان دادند که با بازی جوانمردانه کسب سهمیه پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو با عزمی راسخ ممکن است. از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی عزیزان ورزشکار روشندل را خواهانم. امیدوارم همیشه بر مدار خدمت به فرزندان عزیزم با چشم دل باشم که چه تماشایی است دنیایی که من چشم‌های تو باشم و تو شفیع من با چشم دلت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز