خبرگزاری کار ایران

اختلاف ۴۵ درصدی قیمت میادین میوه و تره‌بار با سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۵۲۹

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های میدانی انجام شده، اختلاف قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر به ۴۵ درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا،  سید سعید راد با اشاره به افزایش اختلاف قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار در مقایسه با سطح شهر، افزود: میانگین تفاوت قیمت‌ میادین میوه و تره بار با سطح شهر که معمولاً ۴۰ درصد بود، در تازه‌ترین بررسی به عمل آمده به بالاترین میزان خود طی چند سال اخیر رسیده است.

وی به اهتمام سازمان مدیریت میادین برای پاسخگویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار، میزان مراجعات به این مراکز را به یک میلیون نوبت خرید در روز رسانده است و این که شهروندان علاوه بر تامین میوه و سبزیجات مورد نیاز خود، سایر مایحتاج روزانه خویش را نیز به راحتی می‌توانند از میادین تهیه نمایند، در اقبال عمومی نسبت به این مراکز موثر بوده است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ میزان اختلاف قیمت برخی محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر به ۵۰ درصد می‌رسد که از جمله می‌توان تفاوت قیمت نارنگی به میزان ۵۷ درصد، سیب به میزان ۵۳ درصد و انگور، گلابی، انار و خربزه به میزان ۵۰ درصد را نام برد. به عبارتی، با همان میزان پولی که امکان خرید ۵ کیلوگرم میوه در سطح شهر وجود دارد، می‌توان ۹ کیلوگرم از آن نوع محصول و با همان کیفیت را از میادین میوه و تره بار خریداری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز