خبرگزاری کار ایران

شهیدی خبرداد:‌

بازنگری در اساسنامه سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۶۳

رییس بنیاد شهید گفت: سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر با توجه به گستردگی فعالیت‌ها نیاز به بررسی و بازنگری اساسنامه دارد.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی سالیانه سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر روز سه‌شنبه به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه مجمع عمومی سالیانه سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر با اشاره به کسب عنوان مطلوب در گزارش حسابرسی از عملکرد این سازمان در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ گفت: این عملکرد نتیجه زحمات تمام کارکنان و مدیران این مجموعه است که با توجه به تمام سختی‌ها و مشکلات این عملکرد مناسب را داشته‌اند و از همه آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به ارائه توصیه‌هایی خطاب به هیئت‌مدیره این سازمان پرداخت و گفت: یکی از پروژه‌های در دست اجرای سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، هتل امام رضا (ع) است که باید هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون رییس جمهوری تصریح کرد: فعالیت‌های هیئت‌مدیره باید کاملاً بر مبنای قوانین و اساسنامه باشد و تمام اقدامات پیش از انجام در هیئت‌مدیره مطرح و به تصویب برسد. سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در حال حاضر نیاز به هیچ نوع توسعه‌ای ندارد و باید در مسیر چابکسازی، صرفه‌جویی و کاهش هزینه حرکت شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم به‌کارگیری نیروهای متخصص و آموزش دیده برای فعالیت‌های مجموعه هتل‌های سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، گفت: در اجرای فعالیت‌ها باید از کارهای خلاقانه استفاده شود و از ایده‌های خوب الگوبرداری شود و از ادامه کارهای فاقد توجیه اقتصادی پرهیز شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی افزود: نظارت بر فعالیت‌های زیرمجموعه‌ها مسئله‌ای بسیار مهم است که باید به‌صورت جدی در سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر پیگیری شود.

علی عباس کمری مدیرعامل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته و برنامه‌های پیش‌رو پرداخت.

گفتنی است در پایان صورت‌های مالی و عملکرد سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ به تصویب رسید و موسسه حسابرسی مفید راهبر برای یک سال دیگر به‌عنوان حسابرس و بازرس این مجموعه انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز