خبرگزاری کار ایران

ساخت مدرسه در محرومترین نقطه کشور

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۲۹۸

گروه جهادی راهیان شهادت در محرومترین نقطه کشور مدرسه شش کلاسه ساخت.

به گزارش ایلنا، مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه (س) توسط گروه جهادی راهیان شهادت در محرومترین روستای شهرستان دلگان افتتاح شد.

 این گروه جهادی در دورترین نقطه کشور و با کمترین امکانات و هزینه بسیار کم و با پتانسیل صد در صد جهادی این مدرسه را در روستای هیت کلیر که حتی آب ندارد به بهره‌برداری و افتتاح رسانده است.

 مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه(س) با زیر بنای 200 متر مربع با حمایت مالی بنیاد برکت و قرارگاه محرومت‌زدایی سپاه و با همت گروه جهادی راهیان شهادت در مهر ماه 1398 افتتاح شد و اکنون بیش از 120 دانش‌آموز از از فضای استانداد اموزشی برخوردار شده‌اند.

 تیم دندانپزشکی گروه جهادی راهیان شهادت نیز اقدامات دندانپزشکی خود را در دهستان جلگه چاه هاشم و روستاهای احمدآباد، چاه شورک و هیت کلیر مجموعا با ویزیت، درمان و آموزش بیش از 300 نفر با حمایت قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قالب طرح درمان و سلامت به صورت رایگان انجام داده است.

 این گروه از تابستان 96 در این شهرستان ورود داشته است که اقداماتی از قبیل ساخت خانه محروم، آبرسانی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و راه‌اندازی کتابخانه ایجاد طرح سلامت خانواده روستاییان و دندانپزشکی و آموزش‌های فرهنگی و هنری و آموزشی و اشتغالزایی ازجمله فعالیت‌های این گروه در شهرستان دلگان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز