خبرگزاری کار ایران

احمد کرمی خبرداد:

برپایی ۷۰ موکب در مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۹۹۴

رئیس قرارگاه اربعین حسینی مرز مهران با بیان اینکه شرایط اسکان زائران اربعین در مرز مهران فراهم‌شده است، گفت: ۷۰ موکب در مرز مهران به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایلنا، احمد کرمی درباره شرایط مرز مهران و اسکان مسافران بیان کرد: مساجد، مدارس، محل‌های اسکان و ورزشگاه‌ها، سایت‌های جمعیت هلال‌احمر و سپاه پاسداران کنار ۷۰ موکبی که در مرز مهران برپاشده‌اند همگی در زمره ظرفیت‌هایی هستند که می‌توانند به زائران خدمات اسکان را در این مرز ارائه کنند لذا مردم نباید نگران اسکان باشند.

وی افزود: یکی از سؤالات مردم درباره اربعین این است که آیا می‌توانند در مرز مهران در صورت معطلی شب را اسکان داشته باشند که در پاسخ باید گفت بله، تمهیدات لازم برای این امر از سوی ستاد اربعین مهران اندیشیده شده است.

رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران با بیان اینکه ظرفیت پذیرایی زائران اربعین در مرز مهران مناسب است، تأکید کرد: موکب‌ها طبق مصوبه ستاد اربعین کشور قرار بود از امروز شروع به دایرشدن کنند که به دلیل ازدحام جمعیت و تعجیل زائران از روزهای قبل شاهد حضور چند صد هزار نفری عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران بودیم که مسئولان ستاد اربعین تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به این زائران به کار بسته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز