خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر جمهوری ارمنستان در ایران مطرح شد؛

همکاری علمی و صنعتی دانشگاه امیرکبیر با دانشگاه ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۶۷

سفیر جمهوری ارمنستان در ایران با اشاره به پتانسیل های علمی و آموزشی دانشگاه های کشور ایران گفت: دانشگاه های دو کشور می‌توانند در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، آرتاشس تومانیان در بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: از این بازدید خوشحال هستم چرا که اطلاعات زیادی به دست آوردم.

وی با اشاره به توانمندی‌های ایران در حوزه های مختلف افزود: دانشگاه های کشور ارمنستان و ایران می توانند در تمامی زمینه‌های علمی و صنعتی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

سفیر جمهوری ارمنستان در ایران اظهار داشت: ۴.۵ سال است که سفیر ارمنستان هستم و علاقه دارم در بازدید از دانشگاه ها با اساتید، دانشجویان و پژوهشگران صحبت کنم.

تومانیان تاکید کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای پتانسیلهای علمی و آموزشی خوبی است و دانشگاه‌های کشور ارمنستان می توانند از این پتانسیل استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: من از دانشگاه پلی تکنیک ارمنستان فارغ التحصیل شدم و تخصص من برق و الکترونیک است.

سفیر جمهوری ارمنستان در ایران افزود: من خیلی خوشحال هستم که استراتژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارتباط با دانشگاههای کشورهای همسایه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز