خبرگزاری کار ایران

عامری مطرح کرد:

بومی‌سازی صنعت تجهیزات پزشکی، اولویت هیات امنای ارزی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۴۷

سرپرست اداره بازرگانی هیات امنای صرفه جویی ارزی گفت: لازمه بقا در بازار تجهیزات انتقال تکنولوژی، اشتغال و کارآفرینی است.

به گزارش ایلنا، اسحق عامری (سرپرست اداره بازرگانی هیات امنای صرفه جویی ارزی ) اظهار کرد: افتخار هیات امنای صرفه جویی ارزی اینست که تا کنون توانسته است از اعزام بیماران به خارج از کشور ممانعت به عمل آورد و باعث صرفه‌جویی ارزی زیادی در کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه رهاورد واردات تجهیزات پزشکی به شرطی ارزشمند است که به ازاء خروج ارز زیر ساخت های تولید و کارآفرینی را مهیا نماید، افزود: همسو و همگام با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل و اشتغال به کار کارگران و مهندسان ایرانی و بنابر نامگذاری سال ۱۳۹۸ به نام رونق تولید از سوی رهبر  معظم انقلاب اسلامی ما تمام توان خود را به کار می‌بندیم تا تجهیزات و ملزومات پزشکی را از تولیدکنندگان داخلی خریداری کنیم و با سیاست‌ها و خط‌مشهای حمایت از تولید داخل، شرکت‌هایی که تاکنون اقدام به واردات تجهیزات پزشکی کرده‌اند به سمت تولید حرکت کنند.

سرپرست اداره بازرگانی داخلی و خارجی هیات امنای صرفه جویی ارزی تاکید کرد: شرکت‌های واردکننده تجهیزات پزشکی باید در کمترین زمان ممکن برنامه اجرایی خود را در راستای انتقال تکنولوژی به هیات امنا ارائه دهند.

بنا بر اعلام وبدا، عامری گفت: در هیات امنا نیز در راستای حمایت هرچه بیشتر از تولید داخل برنامه منسجمی تدوین شده ‌است که با تشکیل واحدهای تخصصی حمایت از تولید داخل و ایجاد کمیته‌های تخصصی امیدواریم در کمترین زمان ممکن این امر میسر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز