خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات سلامت و فوریت‌های پزشکی در محورهای مواصلاتی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۳۳

مسئول کمیته بهداشت و درمان اربعین گفت: مشارکت دستگاه‌های همکار، برنامه‌ریزی لازم برای خدمات درمانی زائران اربعین انجام شده است.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند (رییس سازمان اورژانس کشور و مسئول کمیته بهداشت و درمان اربعین) در مراسم بدرقه کاروان تدبیر و امید به مرزهای غربی کشور، اظهار داشت: کار خودمان را از مرزهای شرقی کشور که میزبان زائران کشورهای همسایه است آغاز کردیم و تمام محورهای مواصلاتی کشور از شرق تا غرب تحت پوشش خدمات سلامت و فوریت های پزشکی است.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار نیروی اورژانس در ایام اربعین بدون وقفه و خالصانه به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند و تعدادی هم به عراق اعزام می شود همچنین نیروهای پزشکی، پرستاری و متخصصین و کارشناسان بهداشت محیط نیز برای تامین سلامت زائران، خدمت رسانی می کنند.

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به استقرار ۴ بیمارستان ویژه حوادث بیوتروریسم توسط نیروهای مسلح در مرزهای غربی کشور، گفت: ۸ بیمارستان توسط دانشگاه های علوم پزشکی در مرزهای غربی مستقر می شوند و گروه های بهداشتی نیز برای کنترل بیماری های واگیر، در مرزهای هوایی و زمینی حضور دارند.

کولیوند با بیان اینکه بالگردهای سازمان اورژانس برای پوشش خدمات، در مرزهای غربی کشور مستقر هستند، افزود: ظرفیت و امکانات و نیروی پزشکی و پرستاری بیمارستانهای شهرهای مرزی در غرب کشور تقویت شده و وزیر بهداشت نیز به ما تاکید کرده  است که با همه توان به زائران خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز