خبرگزاری کار ایران

تکذیب خبر بمب‌گذاری در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۱۸

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد خبر بمب‌گذاری در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد را تکذیب کرد.

رضا همدانچی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تکذیب خبر بمب‌گذاری در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران، گفت: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه یک شخص ناشناس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس گرفت و ادعا کرد که در مجتمع آموزشی دندانپزشکی آزاد تهران واقع در خیابان پاسداران بمبگذاری شده است.بلافاصله نیروی انتظامی در محل حاضر شد و با همکاری حراست دانشگاه تخلیه شد و اقدامات مربوط به چک و خنثی را انجام دادند.

همدانچی اضافه کرد: پس از اقدامات انجام شده هیچ موردی دال بر بمب گذاری کشف نشد و این خبر فقط یک شایعه بود. در حال حاضر نیروی انتظامی محل را ترک کرده است و دانشجویان به کلاس‌ها رفتند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا ردیابی از شخص ناشناس صورت نگرفته است گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا شخص ناشناس را پیدا کند.

همدانچی در پایان با تشکر از نیروی انتظامی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران است. از این رو ما نیز از ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم که سریعا برای رفع این مساله به دانشگاه آمدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز