خبرگزاری کار ایران

ارائه گزارش رسمی درباره حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری تا پایان مهرماه

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۱۳

رئیس کمیسیون حقیقت یاب حذف کلمه شهید از تابلوهای شهر گفت: تلاش می کنیم تا آخر مهرماه گزارش رسمی در مورد ابعاد مختلف حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا در حاشیه یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر در خصوص وضعیت بررسی های کمیته حقیقت یابد حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری، در جمع خبرنگاران گفت: از چند منبع مختلف اطلاعات لازم برای این موضوع در حال جمع آوری است. برخی از این اطلاعات از مناطق جمع آوری شده و برخی را نیز از رسانه ها درخواست کرده ایم به کمیته ارسال کنند. در مکاتبات رسمی که با برخی از رسانه ها داشتیم از آنها درخواست کردیم اطلاعات خود را به این کمیته ارائه کند.

سخنگوی شورای شهر افزود: تلاش می کنیم تا آخر مهرماه گزارش رسمی در مورد ابعاد مختلف حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری را به هیئت رئیسه ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود این اتفاق توسط چه کسانی، در چه زمانی و با چه مسئولیتی رخ داده است، گفت: هنوز وارد تحلیل این حادثه و عمد یا غیرعمد بودن آن نشده ایم.

وی اظهار داشت: دو موضوع کلی در مقابل این مسئله وجود داشت. گروهی که احساساتشان از این اتفاق جریحه دار شد و ما مطالبه به حق آنها را پیگیری می کنیم و کسانی که از این موضوع بهره برداری سیاسی کردند. در شرایط کنونی، کشور نیاز به اتحاد دارد و در گزارش تهیه شده سعی می کنیم تمام ابهامات را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز