خبرگزاری کار ایران

تائیدیه بیمه در برخی اقلام لازم در اتاق عمل مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۲۸۰

نشست مشترک معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی با تأمین اجتماعی برای رفع مشکلات بیمه‌ای برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، نشست مشترک معاون غذا و داروی دانشگاه و نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی با بیمه تأمین اجتماعی و سلامت با هدف یکسان‌سازی و رفع مشکلات بیمه‌ای در بیمارستان‌های دولتی روز شنبه ۱۳ مهر ۹۸ در محل سالن شورای معاونت برگزار شد.

حاجی محمودی معاون غذا و دارو هدف از برگزاری جلسه را تعامل سازنده با بیمه ها و حل چالش‌های موجود در حوزه دارو و تجهیزات در بیمارستان‌های تحت پوشش سه دانشگاه با سازمان های بیمه گر عنوان کرد. در این جلسه در مورد تجهیزاتی که برای تعداد یا فواصل درخواست آنها سقف تعدادی مکتوبی ابلاغ نشده ولی محدودیت هایی از جانب بیمه ها در مورد آنها اعمال می شود بحث و گفتگو شد و مقرر شداستعلام لیست اقلام و ارسال دستورالعمل از بیمه ها در این خصوص صورت پذیرد. همچنین در خصوص محدودیت‌های پرداخت هزینه ویال‌های غیرقابل نگهداری یا میزان مصرف برخی داروها خصوصاً در اطفال موارد از طرف بیمارستانها اشاره شد.

حاجی محمودی اشاره کرد با توجه به در اولویت بودن سلامت بیماران، امکان آلوده شدن بعضی از ویال های فوق بعد از باز شدن و ایجاد خطر برای بیماران لازم است در مورد برخی از آنها بازنگری صورت پذیرد.

همچنین موارد ابهامات اقلام هتلینگ در بیمارستان‌ها، نامشخص بودن تعداد مورد تائید بیمه در مورد برخی اقلام مورداستفاده در اتاق عمل، الزامات بیمه در مورد نصب برچسب یا قسمتی از جعبه تجهیزات مصرفی در پرونده بیمار، عدم پوشش بیمه در مورد برخی داروها و ... نیز در این جلسه مطرح شد و حاضرین به تبادل‌نظر پرداختند.

 این جلسه با حضور منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو تهران، دکتر کارگر مدیر نظارت و پایش کالاهای سلامت معاونت غذا و دارو، کارشناسان سه دانشگاه تهران، ایران و شهید بهشتی، برخی مدیران داروخانه‌های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و نمایندگان بیمه‌های تأمین اجتماعی و سلامت در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز