خبرگزاری کار ایران

کاهش ۱۸ درصدی سرقت‌ها در یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۱۷۵

جانشین فرمانده ناجا از کاهش ۱۸ درصدی سرقت در یک سال گذشته بویژه در ماه اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار ایوب سلیمانی در جلسه گزارش گیری عالی ستادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، بیان داشت: نیروی انتظامی به مرحله ای از بلوغ رسیده که آمادگی پاسخگویی به انواع ماموریت های پیش بینی شده و نشده را دارد و تاکنون توانسته ماموریت های متعدد را انجام و رضایت سلسله مراتب را کسب کند.

وی با بیان اینکه پلیس برنامه های خاصی برای طول سال دارد به گونه ای که ۱۵ مورد از اولویت های اساسی را شناسایی کرده است افزود: افق و آینده روشنی برای ناجا متصوریم که ظرفیت های موجود را در راستای تحقق همین موارد متمرکز کرده ایم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش ۵۶ درصدی وقوع سرقت ها تا آذرماه سال ۹۷ گفت:  با توجه به برنامه ریزی های انجام شده وقوع سرقت از دی ماه سال گذشته تا به امروز خصوصا ماه اخیر بطور میانگین کاهش ۱۸ درصدی داشته است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: مجموعه فرماندهی غرب استان تهران بحمدالله بویژه در دوره اخیر دارای عملکرد مطلوبی بوده و با تعهدی که سردار" خانچرلی" داشته و با توجه به تجارب ارزشمند وی، امروز شاهد کنترل انواع جرایم و تخلفات هستیم که این خود به فرماندهی های البرز و تهران بزرگ نیز کمک می کند.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مجموعه موفقی است که امیدواریم نتایج حاصل از بازدید و بازرسی های ستاد کل، ما را در انجام ماموریت های پیش رو یاری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز