خبرگزاری کار ایران

انتصاب جدید در بعثه مقام معظم رهبری

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۷۱

با حضور نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت مراسم تودیع و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، درنشست امروز شورای معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب تشکیل شد محمد حسین خوشنویس به‌عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در سخنانی از خدمات و تلاش‌های صادقانه  جعفر شمسیان  در مدت تصدی پست معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه تقدیر و ابراز امیدواری کرد خوشنویس با توجه به سابقه و شناختی که از فعالیت‌های بعثه دارد، بتواند هرچه بیشتر به حوزه حج وزیارت خدمت کند.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج وزیارت با بیان اینکه منصب‌های دنیوی امانتی است که  انسان برابر آن پاسخگو است، افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع پیشران و موتور محرک معاونت‌های بعثه محسوب می‌شود تا بتوانند مسئولیت‌های خود را انجام دهند.    

در حکم خوشنویس آمده است: امید است با بکارگیری همه توان و  بهره‌گیری از همکاران محترم در آن معاونت و نیز همکاری معاونان و مدیران محترم بعثه و سازمان حج وزیارت و دیگر نیروهای متدین،‌ خلاق و کارآمد تمامی تلاش و کوشش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر و وظایف محوله به‌کار گیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز