خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خبر داد:

راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس مهران تا نجف

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۷۹۲

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصمیمات ستاد اربعین کشور در حوزه حمل‌ونقل و اقدامات خدمات‌رسانی به زائران را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی با بیان اینکه بنا بر تصمیمات ستاد اربعین کشور و شهرداری تهران،  جابه‌جایی زوار در خاک عراق توسط شهرداری‌های تهران، مشهد و کرج صورت می‌گیرد، گفت: جابه‌جایی زوار از مرزهای خسروی و مهران در دستور کار است که با توجه به اینکه مرز خسروی تا اطلاع ثانوی مسدود است منتظر اعلام رسمی باز شدن این مرز هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از راه‌اندازی یک خط اتوبوس در مسیر مهران تا نجف خبر داد و تصریح کرد: ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس و ۲۵۰ دستگاه کامیون در مرزهای مهران و خسروی مستقر شده‌اند و  جابه‌جایی در مرز مهران از هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گفته سنندجی در سال گذشته شهرداری تهران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به‌ منظور برگزاری مراسم اربعین حسینی اختصاص داده بود که امسال تعداد ۶۰۰ دستگاه اتوبوس به این منظور اختصاص‌یافته است و باقی اتوبوس‌ها از سوی شهرداری‌های مشهد و کرج تامین می‌شود.

وی در ادامه اظهارکرد: خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی از طریق مرز خسروی تنها تا کیلومتر ۸۰ و در منطقه‌ای به نام حسینیه صورت می‌گیرد و زائران پس از آن از طریق اتوبوس‌های عراقی به نجف منتقل خواهند شد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سنندجی در پایان تاکید کرد: برای بازگشت زائران نیز پیش‌بینی شده تا اتوبوس‌ها و تریلی‌های ما در منطقه «حله» برای جابه‌جایی زوار به مرز خسروی و مهران اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز