خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری در صبحگاه نیروی انتظامی:

هوشمندسازی یکی از مولفه‌های رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۳۳

فرمانده ناجا در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های ناجا اظهار داشت: شعار امسال نیروی انتظامی پلیس هوشمند، امین مردم است و برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب مولفه‌هایی نیاز است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های ناجا که امروز (شنبه) و همزمان سومین روز از هفته ناجا در ستاد ناجا برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای نظم و امنیت اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای ارائه خدمت بیشتر به مردم و تجلیل از شهدای عظیم نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: شعار امسال نیروی انتظامی پلیس هوشمند، امین مردم است و برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب مولفه‌های نیاز است؛ هوشمندسازی یکی از مولفه‌های رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی است.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس هوشمند یعنی اشراف بر تمامی ابعاد گفت: برای رسیدن به پلیس هوشمند نیازمند زیر ساخت و کارکنان هوشمند هستیم؛ خوشبختانه تا به امروز نیروی انتظامی گام‌های خوبی برداشته است و در هر دهه شکوفایی و رشد داشته است.

فرمانده ناجا گفت: امروز پلیس با اقتدار با مجرمین برخورو و با رافت در خدمت مردم است؛ نیروی انتظامی افتخار دارد امروز در سراسر کشور، مرزها، شهرها، حاده و روستاها حضور داشته باشد.

وی گفت: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و ملی است. امین مردم بودن یعنی مرجع و پناهگاه مردم بودن و امروز مردم ثابت کردن در تمامی صحنه‌ها حضور هوشمندانه دارند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز افتدار و امنیت ایران با ثبات و مثال زدنی است، گفت: دشمنان ایران این را اذعان و قبول می‌کنند که کشور ما مقتدرانه و هوشمندانه اهداف خود را پیش می‌برد. امروز در دنیا با پیشرفته ترین تجهیزات اقتدار خودمان را به دنیا نشان دادیم.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همه مسئولین و سران قوا وظیفه دارند از نظر مادی و معنوی نیروی انتظامی را حمایت کنند، گفت: ما هم وظیفه داریم تا سه سال آینده بخشی از خدمات ضروری را به همکارانم در ناجا ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز