خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید رئیس کمیته محیط زیست از پارک آزادگان، بوستان ولایت و مرکز تحقیقاتی فضای سبز تهران

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۹۳

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی امروز از ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز، پارک آزادگان و بوستان ولایت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری امروز همراه مدیرعامل و مسئولان سازمان بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر تهران از ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز شهرداری تهران، پارک آزادگان و بوستان ولایت بازدید کرد.

وی ابتدای بازدید خود از پارک آزادگان، از مرکز در حال تاسیس تحقیقات فضاهای سبز که به وسعت پنج هکتار دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت این مرکز قرار گرفت.

وضعیت نیروی انسانی، مسائل مالی و بودجه ۹۸، انجام اقدامات آموزشی، ابنیه و تاسیسات، کشت‌های آزمایشی، آبرسانی، گونه‌های اقلیمی، ابعاد اجتماعی و ساختار سازمانی از جمله موضوعاتی بودند که در جریان بازدید از مرکز در حال احداث تحقیقات فضای سبز مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در این بازدید، با تاکید بر انجام کارهای پژوهشی در مرکز تحقیقات فضاهای سبز برای تغییر الگوی کشت گفت: کارهای تحقیقاتی نیازمند استمرار و جدیت از یکسو و نوآوری و استفاده از تکنیک‌های جدید است تا از این طریق، بازدهی کار افزایش یابد.

حسینی میلانی با تاکید بر حمایت از شورا از ایجاد ایستگاه تحقیقات فضای سبز اظهار داشت: برای افزایش ثمردهی این مرکز لازم است انجام همکاری‌ها با مراکز علمی و پژوهشی در دستور کار قرار گیرد که در این چارچوب، برخی دانشگاه‌ها در این باره، ابراز تمایل کرده‌اند.

وی پسماند و فضای سبز را دو حوزه پیشگام در خدمات رسانی به شهروندان برشمرد و تصریح کرد: افزایش کارایی در این دو حوزه، رضایتمندی بیشتر شهروندان را به همراه خواهد داشت.

این عضو شورای شهر افزود: فضاهای سبز در کنترل آلودگی صوتی و مقابله با آلودگی هوا نقش اساسی دارند و یکی از سازوکارهای اصلی برای ایجاد آسایش روانی در کلانشهر تهران هستند.

حسینی میلانی همچنین بر دستیابی به یک توافق جامع پایدار میان مدیریت شهری، سازمان آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی و تثبیت میزان حقابه پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران تاکید کرد.

رئیس کمیته محیط در ادامه با حضور در بوستان‌ ولایت مهمترین مسائل این پارک از جمله آبرسانی، وضعیت درختان، وضعیت ایمنی و معارضات موجود در این پارک را بررسی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز