خبرگزاری کار ایران

جهانگیر اعلام کرد:

کاهش جمعیت کیفری مستلزم اصلاح فرآیندهای قضایی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۰۹۰

رییس سازمان زندان‌ها با اشاره به طرح تحول قضایی گفت: یکی از تاکیدات ریاست قوه قضائیه کاهش جمعیت کیفری است که این امر مستلزم اصلاح فرآیندها و بازنگری در مراحل مختلف قضایی پرونده ها است.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر جهانگیر در جلسه شورای قضایی شهرستان میناب با اشاره به طرح تحول قضایی گفت: یکی از تاکیدات ریاست قوه قضائیه کاهش جمعیت کیفری است که این امر مستلزم اصلاح فرآیندها و بازنگری در مراحل مختلف قضایی پرونده ها است.

رئیس سازمان زندان ها گفت: سفرهای استانی ریاست محترم قوه قضائیه نشان دهنده عزم راسخ ایشان برای توسعه قضایی بویژه در مناطق محروم است و تمامی بدنه قوه قضائیه باید در این امر تلاش کنند.

وی تاکید کرد: توجه به مناطق محروم از اولویت های طرح تحول قضایی است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضائیه پس از این جلسه با حضور در جمع مردم ضمن گفتگو با آنان به مشکلات ایشان رسیدگی نمود.

همچنین در این جلسه اعضای شورای قضایی شهرستان میناب در خصوص وضعیت قضایی شهرستان و مشکلات موجود نظرات خود را مطرح نمودند.

پیش از این جلسه رئیس سازمان زندان ها و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان میناب با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز