خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

اعتماد مردم به پلیس بالا رفته است

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۴۷

جانشین فرمانده ناجا گفت: ما بر این باور هستیم که مشارکت دادن و واگذاری بخشی از مسئولیت در امنیت به مردم می‌تواند امنیتی پایدار ایجاد کند و هزینه‌ها را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده ناجا در دوازدهمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی مستقر در تهران با بیان اینکه یکی از مهمترین مقوله‌ها موضوع امنیت است، اظهار داشت: اگر امنیت دچار خدشه شود، از پیشرفت‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس یکی از مهمترین دستگاه‌ها در حاکمیت است، گفت: نیروی انتظامی به تاسی از ارزش‌ها و جهت‌گیری انقلاب اسلامی و اتخاد رویکرد جامعه محور تلاش کرده، همکاری بین مردم و پلیس را تقویت کند‌.

سردار سلیمانی گفت: ما بر این باور هستیم که مشارکت دادن و واگذاری بخشی از مسئولیت در امنیت به مردم می‌تواند امنیتی پایدار ایجاد کند و هزینه‌ها را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی است برای ارائه عملکرد یکساله به مردم در راستای برخورد با مجرمین و برقراری امنیت، گفت: پلیس ما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیروی انتظامی مقتدر و مهربان است.

سردار سلیمانی گفت: پلیس مقتدر ایران اسلامی توانسته امرور امنیتی کم‌نظیر و مثال زدنی در جامعه ایجاد کند؛ امروز خوشبختانه اعتماد مردم به پلیس بالا رفته و آن‌ها پلیس را پناهگاه خود می‌دانند.امروز پلیس اصل امانتداری را سرلوحه حود قرار داده است، گفت: همانطور که در شعار پلیس هم آماده است ما به دنبال اعتماد بیشتر مردم به پلیس هستیم.

وی گفت: یکی از اولویت‌های پلیس رسیدن به پلیسی هوشمند است. در دو دهه اخیر ظهور و بروز تجهیزات جدید ماموریت‌های پلیس را تغییر داده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه فناوری‌های نوین زندگی مردم را دستخوش تغییرات کرده است، گفت: این تغییرات باعث شده که ضرورت پلیس هوشمند بیش از پیش مورد نیاز باشد.

وی گفت: الزمات در پلیس هوشمند و الزمات در پیاده سازی بایستی به خوبی در پلیس تبیین شده است؛ نیروی انتظامی با درک درست از وضعیت فعلی تلاش زیادی از سال‌های گذشته برای پلیس هوشمند شروع کرده و آن را در سال‌های اخیر سرعت بخشیده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اثرات گذار از پلیس سنتی و مدرن را می‌بینیم، گفت: افزایش کشف جرایم‌، محدود شدن فعالیت مجرمین در فضای مجازی و کشف مواد مخدر که به صورت پیشرفته‌ای جاسازی شده و امنیت جامعه را هدف قرار داده است بخشی از دستاوردهای پلیس هوشمند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز