خبرگزاری کار ایران

فراهانی تاکید کرد:

لزوم خدمت‌رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولان

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۱۲۰

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولان به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، در جریان یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری، گفت: هشتم مهر ماه روز جهانی ناشنوایان را به جامعه ناشنوایان عزیز  تبریک می گویم. این روز تذکری است برای ما تا به یاد آوریم ناشنوایان و معلولان این شهر به عنوان شهروند حقی بر شهر دارند و باید مدیریت شهری برای زندگی آنها اقدامات مناسبی در مسیر دسترس پذیری و حضور فعالشان در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر به انجام برساند.

وی افزود: بدون شک فراهم کردن استفاده بیش از پیش ناشنوایان و دیگر معلولان از فضاها و امکانات شهری باید در مسیر ادای حق به شهر این عزیزان مورد توجه مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌های مسئول قرار گیرد، بر همین اساس به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولین عزیز» به شهرداری تهران تذکر می دهم.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: مع الاصف مسئله مناسب سازی در برخی پروژه های جدید مانند ایستگاه های مترو مورد توجه قرار نگرفته است‌. شهرداری تهران ضمن توجه به مسائل ناشنوایان، نابینایان و دیگر معلولان شهر باید اهتمام ویژه ای در رسیدگی به مسائل کارکنان معلول خود داشته و در این زمینه الگوی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های عمومی باشد.

فراهانی تاکید کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام  آقای حناچی، شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به دسترس پذیرنمودن تهران و تحقق بخشیدن تهران شهری برای همه به ویژه جانبازان و معلولان عزیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز