خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی ناجا:

۷۰ درصد خودروهای سرقتی، پراید است

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۵۷

رییس پلیس آگاهی ناجا گفت: در حوزه سرقت خودرو، ۷۰ درصد خودروهای سرقتی، مربوط به پراید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محسن حسن خانی، رییس پلیس آگاهی ناجا در بزرگداشت روز کارآگاه گفت: مهمترین مسئله موضوع مسئول سازی است امروز اگر سرقت می شود همه به نیروی انتظامی نگاه می کنند، اگر تصادف می‌شود همه نیروی انتظامی را می‌بینند، البته باعث افتخار ما است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

وی ادامه داد: اما ما به عنوان نیروی انتظامی باید در حوزه مختلف دیگر دستگاه‌ها را که مسئولیت دارند را نیز پای کار بیاوریم ما می توانیم با راهبرد مختلف از کسانی که برای ما پرونده تولید می‌کنند کمک بگیریم.

رییس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در حوزه سرقت خودرو ۷۰ درصد خودروهای سرقتی، سرقت خودروی پراید است که ۹۰ درصد این پرونده ها مربوط به سال ۸۶ به قبل است باید ببینیم خودروساز در این زمینه چه کرده است.

وی ادامه داد: چرا خودروها نباید ایمنی لازم را درخصوص سرقت نداشته باشند؟ امروز می‌بینیم که در حوزه تصادفات خوردروسازها نمی توانند پاسخگو باشند چرا نباید سازمان استاندارد در خصوص سرقت خودرو استاندارد ها را اعلام کند. امیدواریم بتوانیم در حوزه مسئول سازی دیگر دستگاهها اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

رییس پلیس اگاهی ناجا با اشاره به اینکه با توجه به افزایش جرایم و مولفه‌های جرم و مقدورات پلیس، اظهار داشت: پلیس آگاهی بیشترین ارتباط را با مردم دارد؛ کارکنان پلیس آگاهی با زحمات فراوان به صورت جهادی کار می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که داریم برای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود. امروز نیازمند این هستیم که برخی کارهای آگاهی را برون‌سپاری کنیم.

سردار حسن خانی با بیان اینکه امروز نیازمند استفاده از ظرفیت کارآگاهانی هستیم که بازنشسته‌هستند، گفت: کارآگاهانی خوب جنایی داریم که به شغل‌های دیگری مشغول هستند.

سردار حسن خانی با بیان اینکه استفاده حداکثری از منابع باید در دستور کار ما باشد، گفت: امروز باید موضوع سرقت اولویت‌ همه یگان‌‌های ناجا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز