خبرگزاری کار ایران

بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها در ماموریت اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۸۲۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: در تلاش هستیم در ماموریت اربعین از ظرفیت حداکثری رسانه‌ها استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی با بیان اینکه رسانه ها و صدا و سیما می توانند با اطلاع رسانی سریع و به موقع اخبار و محدودیت های ترافیکی نقش موثری در روان سازی ترافیک و پیشگیری از سوانح رانندگی داشته باشند، اظهار داشت: به همین منظور پلیس راهور با همکاری صدا و سیمای مرکز استان به صورت مستمر اقدام به اطلاع رسانی اخبار ترافیکی در این ایام خواهد کرد.

وی افزود: هرگونه تغییری در جریان ترافیک در ایام اربعین از قبیل ایجاد محدودیت های جدید، جابه جایی مسیرهای تردد، اخبار و حوداث ترافیکی و همچنین توصیه و هشدارهای پیشگیرانه ،بلافاصله از طریق رادیو ایلام، رادیو اربعین و سایت های خبری به اطلاع زائران و عموم مردم خواهد رسید.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه زائران بایستی حتما در طول مسیر، اخبار ترافیکی را از طریق رسانه های گروهی رصد و پیگیری کنند، تصریح کرد: زائرانی که قصد خروج از مرز مهران را دارند به محض ورود به حوزه جغرافیای استان ایلام با تغییر فرکانس رادیو می توانند در جریان اخبار و محدودیت های ترافیکی قرار گیرند.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: علی رغم بازگشایی مرز خسروی در استان کرمانشاه، همچنان شاهد حضور حداکثری زائران در مرز "مهران" جهت خروج از کشور  هستیم و  برآورد ما افزایش تردد ۳۰ تا ۴۰ درصدی زائران  اربعین حسینی نسبت به سال گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز